EKIN BERCELOTEH

EKIN BERCELOTEH

Monday, January 28, 2013

SOFIYA DAN BISKUT WARNA WARNI


Suka betul Sofiya makan biskut yang macam bentuk ais krim berwarna warni nie. Sebenarnya apa yang paling aku happy bukan sebab Sofiya makan biskut tu tapi disebabkan biskut itu lah baru aku sedar yang Sofiya dan mengenal nama warna... Semalam Sofiya nak bagi aku makan biskut tu.. tapi aku tak kan makan biskut tu kecuali warna hijau sahaja.. so, aku cakap lah pada Sofiya yang mummy nak warna hijau je.. lepas itu Sofiya pun cari lah warna hijau dan bagi pada aku... siap di suapnya dalam mulut mummy... soronoknya mummy sofiya nie.. aku cuba uji Sofiya lagi.. kali ni aku minta Sofiya cari warna kuning pula.. dan sekali lagi Sofiya berjaya memilah warna yang betul... pandai anak mummy... dulu rasa Sofiya baby je lagi tapi aku lupa lagi 16 hari Sofiya nak masuk 3 tahun... sekejab je masa berlalu kan... Mummy Sofiya masih tgh pening nak buat kat mana birthday Sofiya tahun nie..

2 comments:

  1. Kalau kepercayaan org Cina kata makan biskut ini boleh hindar dari cacing. Entahlah. Anak kakak dulu suka juga sebab jiran kakak cina selalu bagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh ye ke kak.. Pertama kali dengar info nie.. Tq bagi tahu..

      Delete