EKIN BERCELOTEH

EKIN BERCELOTEH

Sunday, February 3, 2013

BUKU .. NOVEL.. BUKU.. NOVEL.. BUKU.. NOVEL..

Kalau perempuan lain tertunggu - tunggu jualan murah atau mega sele.. aku pula tiap tahun akan tunggu pesta buku dan karnival buku.. Ini adalah hasil tangkapan aku semasa Pesta buku di PWTC Khamis lalu dan juga di Karnival Karangkraf di Shah Alam Jumaat lalu. Lebih 40 novel aku beli dan beberapa buku Agama , motivasi dan majalah . Tak lupa juga beberapa buah buku untuk anak daraku Sofiya... Naik gila kejab bila nampak banyak sangat buku nak di beli tapi bila fikirkan semula.. tak nak lah membazir... Paling kelakar baru hari ini aku bawa buku - buku ini masuk ke rumah sebab nak sorok dari En Hubby.. Nanti dia bising aku beli banyak buku sebab rak buku dah tak muat.. he..he..he.. tak sabar nak baca buku - buku tu semua..

No comments:

Post a Comment