EKIN BERCELOTEH

EKIN BERCELOTEH

Friday, February 25, 2011

JELITA MAC 2011

Assalammualaikum..... hari ini aku rasa tak cukup 24 jam dalam hidup aku.. Seharian terkejar sana dan sini... Jam di bandar Kuala Lumpur membuat kan langkah aku terbantot... Geramnya.... tapi.... masa kaki ku melangkah di kedai majalah mamak .... mata aku terpandang Majalah Jelita muka depan Dato Siti Norhaliza.... emmmmmm..... terus tangan aku mencapai dan menyelak2 helaian demi helaian muka surat majalah itu... jeng...jeng..jeng... akhirnya aku jumpa apa yang dicari..... nak tahu apa dia...... ini dia.....

aku di halaman 142 dan 143... topik " mabuk berbelanja " . Walau pun aku aku tak terkenal macam Dato Siti tapi dalam diri aku ini ... aku bangga dengan pencapaian aku sekarang... tak salah kan kalau kita bangga dengan apa yang kita miliki.. bukan nak riak tapi kita mahu kongsi kegembiraan dengan insan lain... so, pada kawan dan kenalan. Belilah majalah Jelita Mac 2011..

No comments:

Post a Comment