EKIN BERCELOTEH

EKIN BERCELOTEH

Wednesday, June 29, 2011

Selamat hari lahir..



Tanggal 30.06.2011 Khamis.. genab lah usia aku 30 tahun.... ha..ha..ha.. bertambah lagi usia aku. Semperna ulang tahun kelahiran aku kali ini.. En Hubby dengan besar hati nya telah memberi aku hadiah bunga dan anak patung beruang yang telah aku beri nama "Lonjong". Kenapa aku beri nama Lonjong?? ini kerana 3 tahun yang lepas En Hubby telah bagi aku hadiah anak patung beruang juga tapi aku beri nama "GEMOK"... Walau pun 3 tahun lepas En Hubby beri aku bunga 12 kuntum tapi tahun ini 6 kuntum je... aku tetap bersyukur... dari pada tak ada kan.... sekurang kurang nya dapat juga aku renew kan bunga lama yang dah 3 tahun terperuk di office aku tu... saja aku tak buang sebab Sayang... siapa tak sayang kalau buah hati yang bagi kan... kepada En Hubby.. terima kasih banyak2.. Mummy sayang Daddy selamanya...

No comments:

Post a Comment