EKIN BERCELOTEH

EKIN BERCELOTEH

Friday, October 9, 2015

Bila en suami belanja makan




Tiap-taip hari makan kat rumah.. Sekali sekala minta en suami belanja makan di luar apa salahnya kan... Bila en suami kata nak makan apa? Aku terus cakap nak makan western food... Maka bawak lah en suami ke Kpg Baru.. Kebiasaanya kami pergi di The Ship 'chop n steak' ... tapi kali ini en suami bawah di HR STEAK HOUSE.. Ramai betul pelangan kat kedai ini... Bila tengok menu pun.. Makanannya tak lah mahal sangat.. Dulu kawan2 kata kedai ini servisnya lambat.. Alhamdullilah.. Makanan dan minuman kami datang cepat.. Tak sampai 20 minit kami menunggu dah boleh makan... Anak dara aku makan chicken chop, aku dan en suami makan mix steak... Anak aku kata.. Sedapnya ayam ini.. Esok kita makan lagi ya daddy... Amboi... Dia ingat daddy dia baik hati sangat nak makan kat luar tiap2 hari.. Apa pun yang penting perut kenyang... 










2 comments:

  1. dah lama tak nampak kelibat dalam dunia blogging ni
    p mana tetiba muncul? hopefully sihat ye
    untung hubby suka makan western, hubby saya...haram dia nak sentuh
    tak kena dengan tekak dia...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. He..he..he.. Hari tu bertapa sekejab. Lagi pun kita ni sedap diri.. Tak pandai sangat nak menulis... Tapi tak salah kalau kita nak tulis apa yg kita rasa di hati kan.. Tulis lah pendik2 cerita pun.. Janji ada benda yg boleh dikongsi.. Kita tak sepandai Yana Yani..

      Delete