EKIN BERCELOTEH

EKIN BERCELOTEH

Sunday, December 23, 2012

CUTI - CUTI KUALA LUMPUR

 
 
Hari minggu, aku bercuti dengan anak dara aku di Hotel Intercontinental... Jauhnya tempat aku bercutikan.. : ) sedangkan umah aku dengan hotel tu sekakang kera je.. 30 km je.. macam lah tak ada tempat lain nak pergi kan.. tapi nak buat macam mana.. memandangkan en hubby pergi ke Johor ada K-CAR GATHERING  .. maka kami 2 beranak nie pun.. membawa diri bercuti di sana.. syok sakan lah Sofiya pagi petang berkubang di kolam renang... apa pun aku dan Sofiya happy di sana.. tapi kalau ada en hubby tentu lagi seronok kan.. kan..kan... he..he..he..

4 comments:

  1. xpa.sekali sekala dengan anak dara je bercuti..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak.. Memang lah syok kalau percutian di ditaja sepenuhnya oleh en hubby... He..he..he.. Akak ke mana cuti sekolah nie?? Ada berjalan2 ke??

      Delete
  2. Apasal Ekin tak ikut ke JB? Boleh rehat di JB punya hotel.
    Tapi yg penting anak dara Ekin seronok oklah kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakzakie.. tak boleh nak ikut sebab semua yang pergi JB tu lelaki.. yes.. yang penting anak dara sikin syok kat Hotel tu... he..he..he..

      Delete