EKIN BERCELOTEH

EKIN BERCELOTEH

Tuesday, December 4, 2012

CITA - CITA TERBARU

 

Hemmm... Selalu aku terfikir apa nak aku lakukan untuk blog aku yang sentiasa kosong.. teringin juga nak rasa blog ini terisi dengan sesuatu pengisian . Aku juga nak rasa blog aku dikunjungi oleh orang lain , walaupun hanya seorang. he.. he..he.. besar betul cita-cita aku nie. Ok..aku dah dapat idea , apa yang akan aku lakukan dengan blog aku yang kosong ini. Aku akan letakkan semua kisah buku novel yang aku dah beli tahun ini dan ada beberapa buku lama yang masih dalam simpanan aku. Buku lama tu aku sempat selamatkan dari kampung.. kalau tak buku novel tu dah jadi abu.. mak aku sesuka hati nak membakarnya.. hemmm.... ok .. kita tengok berjaya atau tidak aku lakukan perubahan di blog http://yongekinbercerita.blogspot.com/

4 comments:

  1. Tq Kak Azie... ada beratus buku akan di tayangkan.. he..he..he..

    ReplyDelete
  2. Salam kunjung balas dear..x per lepas ni mesti ramai yang berkunjung termasuk kak intan.hehe..caiyok2! good luck dear..kadang2 terpk kat kepala nak tulis apa, tulis kat nota tajuk utama nya..tingat je tulis ..nanti nak tulis kat blog pilih apa yg nak tulis, dah tulis potong…ok x cadangan akak? haha

    Lagi satu kan, ni tips dari blogger2 yg lama. Kalau boleh buang yg comment or words verification yg ekin setting, sebab nanti kadang2 blogger nak komen, then bila dua tiga kali salah, diaorang terus x komen..huhuhu..dulu akak buat mcm ni, lepas tu atas nasihat sorang blogger so kak intan setting balik..:) jgn ambik hati tau..just bg pandangan..huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kak Intan .. terima kasih atas nasihat.. buat masa nie sikin main hentam apa je yang nak sikin tulis..budak baru belajar lah katakan... he..he..he..

      Terima Kasih atas nasihat akak pasal words verification tu.. sikin pun tak sedar yang apa sikin setting kan.. siap call member utk nak tahu mcm mana nak setting semula.. he..he..he.. lagi satu bukti yang kita ne budak baru berblog ha..ha..ha.. tq kak...

      Delete