EKIN BERCELOTEH

EKIN BERCELOTEH

Wednesday, December 12, 2012

AMIR SULAIMAN


Siapa AMIR SULAIMAN ini..?? Aku pun tak kenal dia... sehinggalah aku hadiri satu majlis semalam di Sutra Dance Theatre... itu pun atas jemputan dari kawan baik aku Emma Suhada.. Thanks Emma jemput Yong ke sana semalam.. Syok betul dapat saksikan persembahan dari Amir Sulaiman dan Brahim Fribgane ..

Amir Sulaiman menyampaikan puisi yang sangat indah dan menyusuk kalbu.. serta diiringi alunan muzik dari  Brahim Fribgane... Pertama kali melihat persembahan mereka membuatkan aku terhayal seketika.. berapa mereka mencintai Allah swt.. berapa mereka mencintai Islam.. Mereka berdakwah cara mereka sendiri.... Mereka luahkan apa yang mereka rasa... dengan seni dan musik.... Aku kagum dengan mereka...



 
 
 


2 comments:

  1. selamat pagi..:) wah ..ni first time dengar nama dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sikin pun sama Kak Intan.. Pertama kali dengar nama dia.. Tapi Kak Intan.. Kalau akak dengar dia berpuisi.. Merembang bulu di buatnya.. Mata pun tak sempat berkelip.. He..he..he..

      Delete