EKIN BERCELOTEH

EKIN BERCELOTEH

Saturday, November 21, 2009

APA KATA WANITA & SKAF MERAH JAMBU


Hari nie masa tengah sarapan, aku dapat sms dari big bos Bochi.. yang tertulis " Watch RTM hari ni.. In few minutes at 10an on RTM 1.. 'APA KATA WAMITA'... Our Dato Noripah on tv.. "

so, aku pun tukar lah ke siaran tv1. Rancangan APA KATA WANITA bersama ZAMZARINA tengah keudara... Banyak juga info yang aku dapati dari rancangan ini.. Paling aku suka bila Dato Noripah menerangkan tentang kebaikan melabur dalam unit amanah... Aku berharap ramai rakyat Malaysia akan lebih sedar akan skim Unit Amanah... @ unit trust. Kepada sesiapa yang ingin tahu lebih lanjut tentang Unit Amanah boleh hubungi Sikin... kerana sikin adalah PERUNDING UNIT AMANAH DI CIMB WEALTH ADVISORS BERHAD.
Semasa menonton rancangan Apa Kata Wanita... aku tertarik dengan bingkisan Skaf Merah Jambu... menceritakan tentang blog Salina.. Sekaramg nie aku adalah sahabat kepada blog Skaf Merah Jambu... kepada sesiapa yang nak tahu siapa itu Salina layari lah bolg nya.. skafmerahjambu.blogspot.com..

1 comment:

  1. Memandangkan saya terjumpa laman ini sewaktu membuat penelitian tentang wanita, mungkin boleh meminta pendapat dari yang lebih arif tentang hal-hal keluarga. Klik link ini. http://www.e-webniaga.com/bengkelppt/?p=1188

    Semoga perkongsian utk semua yang memerlukannya...

    Terimakasih,

    ReplyDelete