EKIN BERCELOTEH

EKIN BERCELOTEH

Saturday, March 14, 2009

Minggu pertama AF 7



Taniah buat semua pelajar2 AF7... minggu pertama tidaklah menghampakan... banyak pelajar yang boleh pergi jauh dan berbakat besar... walau pun mereka masih muda tapi mereka bersungguh2 utk memberi persembahan yang terbaik pada minggu pertama lagi.. di harapkan mereka akan terus memberi persembahan yang lebih mantap...

Aku sebenarnya tak lah suka sanggat lagu yg bertajuk LAGU KITA tu... tapi bila dengar si Hafiz yg nyayikan terus suka pulak... suka dgn penyampaian nya.. Lagu SEPI yang di sampai kan oleh Isma pun boleh tahan.... syok aku dgr dia nyanyi lagu SEPI tu.. Kebetulan selepas aku dgr Isma nyanyi lagu tu... aku terdengar pula lagu tu sekali lagi di tv3 slot cerekarama...(tak ingat lah tajuk apa....) pada hari yg sama lagu SEPI berkumandang di telinga aku...

1 comment:

  1. Salam Yong Ekin,

    terima kasih jd follower saya ye.
    bari berkesempatan bertamu di sini.
    semoga persahabatan erat terjalin.

    mari meriahkan dunia blog kita.


    =)

    ReplyDelete